Fahim bey!bir değişik adam.
10/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2026 45. kitabı
·
29 saatte okudu
·
Okunma: 25 Haziran 2026 23:08
Abdülhak Şinasi Hisar’la ilk kez bu kitapta tanıştım ve iyi ki tanışmışım dedim. Öyle büyük olayların peşinden giden bir roman değil. Daha çok, hayalleri gerçeklerden ağır basan bir insanın dünyasına misafir oluyorsunuz. Fahim Bey’i okurken bazen gülümsedim, bazen de içten içe üzüldüm. Yazarın dili ilk başta biraz ağır gibi görünse de sayfalar ilerledikçe o eski İstanbul atmosferinin içine çekiliyorsunuz. En sevdiğim tarafı ise Fahim Bey’i yargılamak yerine onu anlamaya çalışması oldu. Bu yüzden karakter uzun süre aklımda kaldı. Hızlı akan bir roman bekleyenleri zorlayabilir ama karakter odaklı, sakin anlatıları seviyorsanız bence mutlaka bir şans verilmeli. Benim için geç tanışılmış ama unutulmayacak kitaplardan biri oldu.
Fahim Bey ve BizAbdülhak Şinasi Hisar · Everest Yayınları · 20252,439 okunma
·
34 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.