·1464 syf.····Okunma: 26 Haziran 2026 17:05 Amerika'da İncil'den sonra en çok okunan kitap olduğunu duyduktan sonra ilgimi çeken bir kitap serisiydi. Aşk romanı denemez, tarih romanı da denemez. Amerika'nın iç savaş yıllarında geçiyor. Kitabın başından sonuna kadar sanki içinde gibi yaşıyorsunuz en azından ben öyle yaşadım.
Scarlett O'Hara, sen bütün olumsuz özelliklerine rağmen okuduğum en güçlü kadın kahramanlardan birisin. Savaşın en zirvede yaşandığı dönemde bile bir şekilde ayakta kaldın, yaşadın, yaşattın. Kendi savaşını verdin ve kazandın, belki de kaybettin ama eminim ki sen bir yerlerde yine kazanmışsındır. Etrafındaki herkes için mutlaka bir iyiliğin oldu. Karakterin el vermediği için çok acı çekmemiş gibi dursanda çok büyük acılar çektin.Bütün suçlarının sebebi yine değmeyecek korkak beceriksiz bir adamı sevmekti... Okumanızı tavsiye ederim...