·111 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Haziran 2026 21:58 Selamın aleyküm
Kitabın yazarı bir doktor olmasına rağmen çok güzel yazmış. Kitabı okurken gerçekten de hayata beş dakika mola verdim zaten okuduğum gün sayısına bakarsanız birazdan yazacaklarımı anlayacaksınız.kitabı o kadar çok beğendim ki bitmemesi için bir sayfayı en az altı yedi defa okudum tabi bazı sorunlardan dolayı da kitap okuyamadım .
Kitap akıcı ve sade bir anlatım diline sahip, kitapta İbn-i Haldun'un (1332-1406) dönemleri arasında yazmış olduğu beslenme üzerine olan makalesinden de bahsedilmiş. Hastalıkların ruh ve beden dengesizliği sonucu ortaya çıktığından bahsediliyor. Kısa ve net olması hoşuma gitti açıkçası, kişisel gelişim kitapları seven ve okuyan herkese tavsiye ediyorum.
Okuduğunuz için teşekkürler :))