·424 syf.····Okunma: 27 Haziran 2026 03:31 İki çarpık taç beni hiç beklemediğim şekilde üzdü. İlk kitabı o kadar hızlı okumuştum ki bu kitapda ilk her karakterin ayrı hikaye anlatmasını anlamlandıramadım sonra dedim tamam bu da böyle olsun ama elspeth diye adlandırdığın kabus zaten yazar ne alaka yani kabus yaz o zaman. Hikaye boyunca elm ve ione i okuduk hayır kitabın arkasında bile ravyn ve elspeth yazarken kitabın içinde nasıl hiç geçmez hikaye uzatıldı da uzatıldı birinci kitaba saygımdan bitirdim ama çok sıktı aynı kişi yazmamış gibi kitabı akışı sadece bazen kabusun muzipliğinde hissettim mutsuzumm
Kitabın tasarımını kim yaptıysa bayıldım kütüphanemde olması gerekiyor ama kitap malesef tırt