·392 syf.····Okunma: 07 Haziran 2026 13:41 Sonundaaaa bittiiii , o kadar uzun sürdü ki kitap adeta elimde süründü
Araya bir sürü olay ve seyahat girdi , bazı kitapların kaderi bu oluyor , belki de başlamak için doğru zaman değildi
Ama azimle bitirdim , bence kitabın ruhu biraz ağırdı ,
tam heyecanlanır gibi oluyor birden tempo düşüyor , konuda bir bütünlük yok gibi , kısacası bir şeyler eksikmiş hissi yaşattı bana .
1960 larda kadınların ve siyahilerin sorunlarına değinen kitapta zorla da olsa bir cinayet çözülüyor ,kitabı merak edenler için benim yorumum böyle ,