Sevdim bu sözü...
"Nefsini bilmeyen Rabb'ini bilmez, Rabb'ini bilmeyen de haddini bilmez."
·1 alıntı·
124 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"Kendini büyük gören yol alamaz lakin her daim talebe olduğunu kabul eden ise her adımda Güzel Mevlam'a yaklaşır. Burada mevzu benlik'ten sıyrılıp, Mevlayı merkeze koyabilmek☺️
Sema
Gönderi Sahibi
Kesinlikle katılıyorum Mümin Mozart hocam size☺️👍
Sema "Eyvallah mübarek🙏☺️