·136 syf.····Okunma: 27 Haziran 2026 12:51 Çok samimi, içten ve eğlenceli bir eser. Yazar, yazdıklarıyla beni çocukluğuma götürürken günümüzün gerçeklerini de bir kez daha hatırlattı…
Tavsiye edebileceğim, temiz içerikli bir kitap. Okurken yanınıza çayınızı veya kahvenizi alın, keyif alacağınızdan eminim. İstifadeli olsun!..