Kanlı bir savaşın içinde yer alan bir Rus subayının,gördükleri,izlenimleri ve zihin dünyasını okuyoruz.Delirme noktasına geçme,savaş sonrası yaşadıkları ağır travmadan dolayı aklını yitirenler,acımadan öldürmek zorunda kalanlar,bacaklarını kaybetme durumuna bile sevinmenin ne demek olduğunu bir novella ile anlatan bu kitabı beğendim.Tek uyarım !!! yazarın dili ve anlatımı zor ;bu yüzden okunması biraz güç gelebilir