____Benim çok da hoşuma giden bir kitap değil açıkçası. Hızlı kitap okuyan ben, bu kitabı yaklaşık iki haftada bitirdim. İki kitabı aynı anda aldığım için ona da başladım fakat yarım bıraktım.
İlk başlarda konusu güzeldi ama sonradan sıkmaya başladı. Zeliha(ana kadın karakter) hayatında pek de dram yaşamış bir karakter olmamasına rağmen bazı şeyleri çok abartıyor. Ayrıca betimlemelerin bazıları çok uzatılmış gibi geldi.
Ama konusu yine de güzel, ayrıca bir kitapta bir çok karakterin hayat ve aşk hikayesini okumak hoş.
Asker kurgusu sevenler okuyabilir bence.