Puan vermedi·720 syf.··
2026 51. kitabı
____Benim çok da hoşuma giden bir kitap değil açıkçası. Hızlı kitap okuyan ben, bu kitabı yaklaşık iki haftada bitirdim. İki kitabı aynı anda aldığım için ona da başladım fakat yarım bıraktım. İlk başlarda konusu güzeldi ama sonradan sıkmaya başladı. Zeliha(ana kadın karakter) hayatında pek de dram yaşamış bir karakter olmamasına rağmen bazı şeyleri çok abartıyor. Ayrıca betimlemelerin bazıları çok uzatılmış gibi geldi. Ama konusu yine de güzel, ayrıca bir kitapta bir çok karakterin hayat ve aşk hikayesini okumak hoş. Asker kurgusu sevenler okuyabilir bence.
Duygu ve Düşünce
İhtilal 1 - ZelzeleBinnur Şafak Nigiz · Dokuz Yayınları · 20231,590 okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.