Yvaine♡
@Yvaine6
Takip Et
Çok sevdiğin, özlediğin birine yazmak isteyipte yazamamak...
26 beğeni
·
1 alıntı
·
1 +1'leme
·
505 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Baybars
Çok sevip te kavuşamayacağını bilemek 😔😔😔
3
Nursel.
Çok seviyorsam kesin beni gene yazarım iki elim kanda olsa bile ne olursa olsun seviyorsam yazarım ben
1