Çok sevdiğin, özlediğin birine yazmak isteyipte yazamamak...
·1 alıntı·
1 +1'leme
·
505 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok sevip te kavuşamayacağını bilemek 😔😔😔
Çok seviyorsam kesin beni gene yazarım iki elim kanda olsa bile ne olursa olsun seviyorsam yazarım ben