·120 syf.····Okunma: 26 Haziran 2026 00:00 Ne yazsam eksik kalacak gibi.
İki eski dostun 41 yıl görüşmemelerine rağmen kopmayan bağıyla 70li yaşlarında en son görüştükleri gecenin tekrarını yaşamaları bir eksikle, içlerinde bolca itirafla, bir tarafın ikisi adına konuşmasıyla. İhanetin, aldatılmışlığın, kıskançlığın yıllar geçtikçe yaşla olgunlaşması, kılıf değiştirmesi ama içerde bi yerlerde devam etmesi.
Macar ormanlarında bir akşam bir şatoya konuk oldum da onları izledim, birlikte geçmişe gittik gibi oldu. Biraz dedim Kondrad da konuşsaydı, yoksa gerek görmedi mi zaten her şeyi Henrik anlattı mı?