Her şeyiyle güzel bir kitaptı bir kere 2 kitap olmasına rağmen karakter gelişimi büyüktü özellikle ana karakterlerimiz yani Ecevit ve Işıl. Finalde en sevdiğim dörtlünün bir arada olması da beni okurken çok keyiflendirdi şu an en çok içimi rahatlatan diğer kitaplarda da Ecevit ve Işıl'ı görecek olmamız. Dediğin gibi bence de bu serisi bizi birbirimize daha çok bağladı her zaman dediğim gibi iyi ki yazmışsın iyi ki okumuşum ömrüm.