Veyl 1 - Ucube erkek karakter ve sorunlu diger kadro
4/10
·480 syf.··
2026 4. kitabı
Merhabalaarr! (Biraz spoiler verecegim, emin degilim ama bilerek okuyun) Veyl 1 romanıyla ilgili birkaç düşüncemi belirtmek istiyorum. Hikayenin ana fikri çok güzel, suçluları suçlularla cezalandırmak falan guzel bir fikir. Ancak karakterlerimiz o kadar kotu ki okumayı iskence haline getiriyor. Zaten erkek karakter wattpad camiasındaki tum karakterlerin ozeti gibi. Hepsi birbirine benzer o ayrı da bu karakterimiz yani Kunter arkadaşımızdan bayagı nefret ediyorum. Kızımızı resmen zorla yancısı yapıyor ve bunu romantize ediyorsunuz PUHAHWBAHWHNSHE bu durumun aynısını Beyaz Leke’de de görmüstük. Bu Kunter adam zaten Beyaz Leke Tugay’ın yan sanayi hali. Bence kardesi de olabilir o ayrı mevzu, burada Kunterin etnik kokenini veya akrabalık bağlarını tartışmıyoruz. Bence cok rahatsız edici bir karakter. Kitabı okuyalı nerdeyse 7-8 ay oldu o yuzden cok detaylı hatırlamıyorum her seyi ama kunter sağ olsun iğrenc insan aklımdan cıkmamıs. Benim hayatımda veya cevremde öyle birisi olsaydı muhtemelen sikayet ederdim bir yerlere. Seni ucube kunter bu haraketlerine hicbir kız ‘dusmez’ kaba tabirle. Bilmiyorum neden bu kadar kin güttügümü sorarsanız en basta ana karakter kızımızı zorla kendi bölgesine alıyor, yine zorbalıkla yonettigi bu kaos ortamında üstüne onu yancısı yapmaya calısıyor, ve sonunda kızımızı cok seviyor herkesi asıp kesiyor ama yoook kıza gelince süt dökmüs kedi gibi onu sahipleniyor. Cok rahatsız edici bilemiyorum artık ama. Kurgu da zaten klasik wattpad plot olarak devam ediyor, güclü kadın diye yine duygusuz, tiksinilen tarzda erkekler gibi herkesi bicen bir savas makinesi iteliyorlar ilerleyen bolumlerde yan karakter olarak. Guclu kadın bu değil yazar arkadaşlar lutfen kliselerden başınızı kaldırıp bi’ sokun şunu kafanıza, anlayın artık. Tek sorun bu değil genel olarak yan karakterlerde ve ana karakterlerde bayagı sorun var. Travmasız karakter yazamıyorlar ayrıca galiba. Hani sırf ‘aayyy travması var ne melankolik uzgun kederliii’ diyebilmek icin yazılmıs, klasik, altı bos safsatalar. Bağımsız ornek veriyorum ‘X karakteri artık hic resim cizmiyordu cunku annesi ölmüstü.’ Ee ne alaka? Bu kitapta da anne babaların hepsi cok kotu masallah tum karakterler anne baba kurbanı. Ayrıca neymis bizim bu terminator kunter aslında doktor olmak istiyormus oohh my pookie. iyi ki olamamıssın kunter hastalarının halini dusunemezdim dogrusu. Lutfen ikinci veya ucuncu kitapta ölmüs ol tamam mı katlanamıyorum sana. Seni igrenc sülük suratlı aptal travmatik zorba herif. Ablanı da sevmiyorum zaten o da aynı kumasın laciverti. Bu kitaptaki tum karakterleri bir odaya koyup o odayı atese vermek istiyorum. Fatma Şamata’nın Altı Saniye kitabını sevmiştim ancak bu kitabına hic ısınamadım. Lütfen yalvarıyorum kunter ölsün veya hic dogmamıs olsun aslında bunların hepsi rüya olsun #hatekunter
Veyl - Kötülerin ŞehriFatma Şamata · Artemis Yayınları · 2025500 okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.