Genel olarak yorumlara baktığımda kitabın 1. bölümünün daha akıcı olduğu söylenmişti. Açıkçası ben kitabı oldukça durağan buldum. Fakat insanoğlunun ne kadar vahşi, acımasız, kibirli ve menfaatçi bir canlı olduğunu tasdikleyen distopik bir eser diyebilirim. Çok beğenmedim. 10 üzerinden 6 veririm.