Puan vermedi·288 syf.··
2026 17. kitabı
Genel olarak yorumlara baktığımda kitabın 1. bölümünün daha akıcı olduğu söylenmişti. Açıkçası ben kitabı oldukça durağan buldum. Fakat insanoğlunun ne kadar vahşi, acımasız, kibirli ve menfaatçi bir canlı olduğunu tasdikleyen distopik bir eser diyebilirim. Çok beğenmedim. 10 üzerinden 6 veririm.
Semenderlerle SavaşKarel Čapek · Jaguar Kitap · 2021441 okunma
·
24 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.