Puan vermedi·96 syf.····Okunma: 27 Haziran 2026 19:57 Tasavvuf klasiklerini ve öğüt, nasihat içeren eserleri severek okuyorum. Günlük hayatta hatırlatıcı olması açısından bu tür kitaplar bana iyi geliyor. Ancak bu kitap, beklentimi tam olarak karşılayamadı. İçerisinde çok fazla tekrar vardı; bazı ayetler ve aynı cümleler birkaç sayfa arayla yeniden verilmiş. Bu durum, kitabın derinliğini benim için biraz azalttı ve okurken kendimi sık sık aynı şeyleri okuyormuş gibi hissettim.
Elbette kitapta güzel ve düşündürücü noktalar da vardı, fakat genel olarak bende bir miktar hayal kırıklığı bıraktı. Daha farklı yorumlar ve yeni bakış açıları bekliyordum. Bu yüzden benim için orta seviyede bir okuma deneyimi oldu.