·392 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Haziran 2026 20:17 Anne o kadar iyi kalpli bir kız ki bazen okurken düşüncelerinde heveslerin de duyguların da hayal kırıklıklarında kendimi buldum. Gilbert ile ilerleyen zamanlarda bir şeyler olacağını hissediyorum o ayrı tabi. Umarım oluuurrrr. Olayların akıcı bir şekilde ilerlemesi çok güzel hissettirdi. Kafa dinlemelik sakşn tatlı bir kitaptı biraz omumakta geç kaşdım ama devamını kesinlikle okuyacağımı.