·336 syf.····Okunma: 27 Haziran 2026 20:48 Özeti dikkat çeken, anlatışı hayattan bezdiren ve okuması tuhaf bir kitaptı. Pek sevmedim, sonu da açıkçası biraz tuhaftı. Okuyanların "oha nasıl olabilir böyle bir şey?" demesi beklenmiştir eminim ancak bana göre çok zorlamaydı. Anlatışı bezdirici dedim çünkü kitap bir sürü insanın ağzından anlatılıyor eğer kitap kurgusu güzel değilse bu anlatış insanı okurken çok yoruyor bu kitap yorucuydu ve bir bütünlük yoktu daldan dala atlıyormuş gibi hissettiriyordu. Güzel değildi.
Bence zaman kaybı, okumanızı tavsiye etmem.