·84 syf.····Okunma: 27 Haziran 2026 20:36 |Yorum|
Bitti. Öncelikle kitap; anne, baba ve çocuğun olmak üzere üç bölümden oluşuyor. Her bölümde onların hikâyelerini ve geçmişlerini okuyoruz. Çok fazla olay barındırmayan, sadece karakterlerin geçmişini ele alan bir kitap. Karakterlere gelecek olursak, onları pek sevemedim. Okuduğum zaman kafamda pek bir yere oturmadı, sanki bir şeyler eksikti. Zorla okudum diyebilirim. Yazım dili de bu şekliyle bana pek hitap etmedi. Çok güzel alıntıları vardı kitapda ama hikaye akışı ve olaylar karakterler hiç güzel değildi.