·320 syf.····Okunma: 27 Haziran 2026 21:03 Bu türü sevme sebebim tamamen Alice Feeney olabilir; son ana dek olayların nereye evrileceğini asla bilemiyorum & sayfalar birbirini kovalıyor. Gerçi bu kitabın ritmi diğer okuduklarıma göre yavaş kalıyordu ama oldukça güzel bir kurguydu yine, ters köşesi vardı.
Eden, evden koşu için çıkıp geri döndüğünde anahtarı kapıya uymamıştır & kapıyı kendisine benzeyen biri açmıştır, birkaç saat önce yanından ayrıldığı eşi ise onu tanımamaktadır. Bir kadın evini, eşini, kısaca hayatını geri alabilmek için neler yapabilir sorusunun cevabını kitap boyunca okuyor & iç içe geçmiş olaylar arasındaki bağlantıyı çözmek için kafa yoruyorsunuz.
Kısacası güzeldi, tavsiyedir -.-