Kitap, okunması ağır olmayan yalın ve sade bir anlatımla,kurgu kitabı olmaktan çok gizli bir kişisel gelişim kitabı olarak bize sunuluyor. Herkesin kitaptan özellikle çıkarttığı ders farklı çünkü herkesin algısı ve yaşantısı farklı.
Benim kitap sayesinde kendimde keşfettiğim; “şunu yapmış olsaydım bunu seçmiş olsaydım” gibi keşkelerimin altında yatan Mükemmeli arama isteği. çünkü; mükemmellik mutluluk getirir gibi bir inanca sahibim. Birbirinden alakasız”şu olsa bu olsalarımın altında yatan sebebin aslında hiçbir zaman varolamayacağını çünkü her şeyin kontrolünün bizde olmadığını kitap sayesinde anlamış oldum..