Bomboş, çerez niteliğinde bir kitap. Bir nefeste okunur ama geride sizde hiçbir iz bırakmaz. Sıradan bir dedektif hikayesi. Barlach ile Gastmann arasındaki "anlaşma" da hiç anlaşılır değil, sır katmak istenmiş sanki ama olmamış. Gerçekçilik payı da yok.