9/10
·500 syf.··
Beğendi
·
2026 46. kitabı
Helllooorriiiiii 🩶 "Bazı hikâyeler bittiğinde geriye tek bir kelime kalır: Keşke..." Bu kitap yalnızca bir aşk hikâyesi anlatmıyor; aynı zamanda ideallerin, eğitimin, dostluğun ve zamanında verilemeyen kararların insan hayatında nasıl derin izler bıraktığını gözler önüne seriyor. Köy Enstitülerinin umut dolu yıllarından başlayarak değişen Türkiye'ye tanıklık ederken, karakterlerin yaşadığı her seçim okuyucuya şu soruyu sorduruyor: "Ben onların yerinde olsaydım ne yapardım?" Kitap boyunca en çok hissettiğim duygu, kaçırılan fırsatların ve söylenemeyen sözlerin ağırlığı oldu. Geçmişi değiştirmek mümkün değil ama bazen geçmişe dönüp bakmak, bugünü daha bilinçli yaşamayı öğretiyor. Bu kitap bana şunu hatırlattı: Hayatta en ağır yük, bazen yaptıklarımız değil; yapmaya cesaret edemediklerimizdir. Kimler okumalı? Tarihi kurgu sevenler Duygusal aile hikâyelerini sevenler Köy Enstitüleri dönemine ilgi duyanlar Karakter odaklı romanlardan hoşlananlar
KeşkeSema Soykan · Alfa Yayınları · 20212,029 okunma
·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.