Vidar, çaresizliğini kitap kapağındaki durgun suda sandal içinde tek başına oturan çocuk görseli ile anlamalıydık. Yalnız, çaresiz ve savunmasız..içimi en çok parçalayan bu okuduklarımızın sanırım Vidar ve Tora'nın yalnızca bir günü olması idi; peki bir ömür! Bir de sanırım hiç bir özür bu kadar içimi parçalamamıştı. Özetle; bir süre sosis yemeyeceğim, özür dilerim kelimesini duymak istemeyeceğim, ve sanırım 'senin yüzünden' kelimesini lûgatımdan çıkaracağım!
Bir ömrü, bir ömür çocukların sırtına yükleyenlerden nefret ediyorum. Yok olun; he oldu ki var oldunuz ebeveyn olmayın!