Sevgili 1000kitap üyeleri, bugün üzücü ve bir o kadar da düşündürücü bir durumla karşılaştım. Aylar önce bir kitap hakkında tamamen kendi özgür iradem ve yapıcı eleştirilerimle bir inceleme yazısı paylaşmıştım. Ancak bugün, kitabın yazarının? çirkin ithamları ve nezaket sınırlarını aşan tavrıyla karşılaştım. Üstelik fikrimi savunmama izin vermeden beni engellemeyi tercih etmiş.
Sizlere sormak istiyorum: Eğer bu platformlarda düşüncelerimizi özgürce, saygı çerçevesinde paylaşamayacak ve inceleme yapamayacaksak bu alanların varlık amacı nedir? Konu hakkındaki fikirlerinizi merak ediyor, yorumlarda paylaşmanızı bekliyorum.