Pinhani - Ne Güzel Güldün
Öylesine bisicikler Seversinis belkisi. Pek güzel olmadı gibi ama osundu. Cok sebiom bu şarkıyı ben. İyi dinlemeler dilerim efenim
·1 alıntı·
105 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok güzel olmuş bitanemmm
Nisa.
Gönderi Sahibi
Helelellele
Kavak yelleri ♥️
Nisa.
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim 🙌🏻
Nisa. rica ederim 🌼
AĞAĞAĞAĞĞAPA
Nisa.
Gönderi Sahibi
Jcxkkcjxjc