Nisa.
@Sadecenisa1903
Takip Et
Pinhani - Ne Güzel Güldün
Öylesine bisicikler Seversinis belkisi. Pek güzel olmadı gibi ama osundu. Cok sebiom bu şarkıyı ben. İyi dinlemeler dilerim efenim
14 beğeni
·
1 alıntı
·
105 Gösterim
3 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Ecrin
Çok güzel olmuş bitanemmm
1
Nisa.
Gönderi Sahibi
Helelellele
2
Gizle
Emre056
Kavak yelleri ♥️
1
Nisa.
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim 🙌🏻
1
Emre056
Nisa.
rica ederim 🌼
1
Gizle
Zeynep
AĞAĞAĞAĞĞAPA
1
Nisa.
Gönderi Sahibi
Jcxkkcjxjc
2
Gizle