·264 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Haziran 2026 09:22 Kitap o kadar güzel ve akıcı bir dille anlatıyor ki her sayfada kendimize dair bir şey buluyoruz , Peygambere (s.a.v) olan sevgiyi kat kat daha da artıyor ve yaşadığı acılara sanki şahit oluyoruz gibi hissettiriyor, hakikaten kitabı okurken şahsen kendi dertlerime dert yanmaktan utandım benim ki de dert mi? Dedim . Allah Resulü bile bu kadar şey yaşamış üzülmüş, üzmüşler yani akla gelebilecek her şeyi yaşamış ben kimim ki bu kadar dünya uğruna kendimi heba ediyorum, ben gerçekten aciz bir insanmışım dedim . Yani kitabı ancak okuyanlar hisleri duygu yoğunluğunu anlayabilir şiddetle tavsiye ederim Allah bu çalışmayı yapanlardan razı olsun. Selametle...