Kapadokya'nın mistik atmosferi ve yer altı şehirlerinin gizemli kapılarından girip, geçmiş ile şimdi arasındaki acıyı, umutları işimize işleyerek okutan bir kitap oldu benim için.
Yazarın kalemi ile ilk defa tanışmış olmamla birlikte devamının da gelmesini ümit ediyorum.
Duyguyu okuyucuya içtenlikle aktarabilen, akıcı bir kalemi var.
Ekrem Okumuş Yüreğinize, emeğinize sağlık