·464 syf.····Okunma: 28 Haziran 2026 12:19 Uzun zaman sonra okuduğum en iyi hikayelerden. Mükemmel olay örgüsü, merakla ilerlenen sayfalar ve kaliteli bir yolculuk..
Her insanın kendi içinde çarpıştığı meseleleri bi vicdandan duymak gibi..
İyi ve kötünün savaşı gibi..
Dünyamız gibi..
Okuyanın çok şey kazandığı, okumayanın çok şey kaybedeceği bir eser.
İrade ve hükmetmek.. İşte bütün mesele bu.