Yazar bu kitapta da insanın içindeki en hassas yerlere dokunmayı başarmış. Çocukluk travmaları, ailedeki o suskunluklar ve geçmişin gölgesi insanı gerçekten etkiliyor. Geçmişle kurulan telefon hattı fikri başta tuhaf geldi ama sonra karakterin iç dünyasını anlatmak için çok güzel bir yol olmuş. Kitabı okurken sürekli, acaba 17 Haziran’da ne olmuş? diye merak ettim, sayfalar çabuk aktı. Anlatımı sade ve duygusal, Vidar’ın çocukluğuyla yüzleşmesi bayağı içimi acıttı. Aile ilişkilerini anlatırken çok başarılı. Ama sonu beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Bütün kitap boyunca gerilim artıyor, bir şeyler bekliyorsun ama final biraz sönük kaldı. Daha güçlü bir kapanış isterdim açıkçası.