Bu kitap bana hayatın her şeye rağmen devam ettiğini ve bazen yeniden başlamanın mümkün olduğunu hatırlattı. Karakterlerin yaşadıkları duygular çok gerçekçi olduğu için kendinizi zaman zaman onların yerine koyabiliyorsunuz. Özellikle geçmişte yapılan hatalar, pişmanlıklar ve yeni başlangıçlar üzerine düşündüren bir hikâyesi var.
Okurken hem hüzünlendim hem de umutlandım. Anlatımı akıcı olduğu için sayfalar hızlı ilerliyor. Duygusal, düşündürücü ve insanın içini ısıtan bir kitap arıyorsanız şans verebilirsiniz.