·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Haziran 2026 16:56 Bu kitap güzeldi. Kitapta Hay adlı bir çocuğun hikayesi anlatılıyordu. Bir kral varmış güzeller güzeli bir kardeşi varmış fakat kral kardeşini evlendirmiyormuş. Kralın kızı kardeşiyle bir oğlan birbirlerini sevmişler ve gizlice evlenip çocukları olmuş. Kralın askerleri krala janer vermeye gitmiş bu iki genç ise çocuğa bişey yapmasınlar diye bebeği sandığa koyup Allaha dua etmeye başlamış ve hemen Hayı sahile bırakmışlar. İşte asıl hikayenin başlangıcı burada başlıyor. Allah'ın mucizesi ile bir ceylan Hayı emziriyor. Hay hayvanların arasında yaşayarak büyüyor ve onlarla ilgili çok bilgili oluyor.Bu kitapta işte bunu anlatıyor hikaye. Kitabın dili sade idi. Hay adlı kişinin hayatını merak edenlere bu kitabı mutlaka öneririm.