·112 syf.····Okunma: 29 Nisan 2026 15:00 Herkese geçebilecek bir anlatıma sahip olduğunu düşünmüyorum, keza bana hiç geçmedi. O yüzden okurken yüksek seviyede keyif aldığımı söyleyemem ama okunmayacak gibi de değil. Daha çok 2 farklı kitap arasında çerezlik okuyup zihnini diğer kitap için dinlendirmelik türden bir eser olmuş. Yarım kalmışlık hissiyle yoğurulmaktan hoşlanıyorsanız okumanızda fayda var.