Yazım dili basitti. Kitap büyük puntolarla yazılmış. Aslında yazılmak için yazılmış denebilir. Kesinlikle yazarın okuduğum diğer kitaplarıyla kıyaslanamazdı. Nasıl yayınlanmasına olur vermiş anlamlandıramadım. Hele bir de Atatürk’ün hayatını, onun gözünden anlatmaya çalışması… Emeğe saygıdan dolayı çok yorum yapmıyorum.