Şimdi ben bir şeyin radikalinden nefret ederim bu kitap çok güzel ama bana göre feminizm'in kadınları abartılı şekilde yüceltmeye yönelik kısmına da biraz kaçıyor ve feminizm dediğimiz şey bu değildir kadın ve erkek arasındaki eşitliktir hangi tarafın haklarına yönelik bir süistimal söz konusu olursa bu süistimale karşı durmak ve bunu düzeltmeye çalışmaktır bu erkek olsun kadın olsun fark etmez bu sebeple bu yönden bu kitabı zayıf bulduğumu belirtmeliyim