·592 syf.····Okunma: 28 Haziran 2026 17:58 Kitabı bu kadar seveceğimi beklemiyordum fakat beni yanılttı. Ana'nın kitapları hep belirli kriterlerde olduğundan bir önyargı geliştirmiştim. Bu kitap diğerlerinden inanılmaz farklı diyemem ama bence aralarında en sevdiğim olabilir. Asher ve Scarlett arasındaki kimyaya bayıldım. Başta sevmesem de sonradan Vincent hakkında düşüncelerim de değişti. Kitabın değindiği noktalar ve keyifli diyalog akışı çok hoşuma gitti. Yan karakterin kitabı için de beklemedeyim.