·520 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Haziran 2018 07:38 Yazarı değişse de ilk seriyle benzer bir tadı var, Lisbethle heyecana devam etmek çok keyifliydi. Herkese Ejderha dövmeli kızı oku derken ama seri yarım kaldı diye de üzülerek anlatıyordum. Kitapçıda görünce bir süre algılayamayıp boş boş bakmak ve sonrasında mutlu olmak:)