2/10
·504 syf.··
2018 49. kitabı
#karanlıkaşk2 #kitapyorumu Bir kitap düşünün okumaya niyetlendikçe sizi kendinden soğutan... Siz okumakta ısrarcı olduğunuz halde o kitap bırak beni boşa zaman harcama diye isyan etti resmen. Neyseki ittire kaktıra okudum da bitti. Kitap hakkındaki fikirlerime gelecek olursam basit bir dil ile anlatılmış, aceleyle yazılmış kurgusu eksik, edebi yönü neredeyse hiç yok. 17-18 yaşında gençlerin hayatları ele alınmış onların aşkı anlatılmaya çalışılmış. Bu gençler 17 yaşında olmasına rağmen ehliyetsiz motor ve araba kullanıyor kitabımızda dahası da karanlık bir gece hayatları var. Ailelerinden ayrı evlerde yaşıyor. Ülkemizdeki aile kavramı ve ahlaki değerler göz önünde bulundurulmamış. Üzülerek söylüyorum ki bu kitabı okumaktan hiç keyif almadım. Beğenmedim...
Karanlık Aşk 2 — Her Şeye RağmenTuğçe Aksal · Müptela Yayınları · 2015546 okunma
·
271 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.