Elif

@Yelldzf
Sabretmeye alıştıysan, inan bana, çok şey yapmışsın. Goethe
··
2 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ah!diyorum hüzün kaplı gönlümden sabır ne acı şifa...