ilk önce sevdiğim bir yazarın kitabı. İmkanlarım olmadığı için bir sene beklediğim bir kitap. Peki değdi mi derseniz değdi. Kitabı aldığımda heyecanlı bir şekilde okudum. Okurken bazı zamanlar sinirlendim bazı zamanlar gözlerim doldu. Ama çoğu zaman mutlu oldum .
Daha önce böyle bir konusu olan kitap okuduğumu hatırlamıyorum. Kızın adamı başka biri sanması , hamile kalması... bu olaylar çok okuduğumuz olaylar değil. En önemlisi ise kitabı merakla okuyorsunuz. şöyle bir şey daha var ki iyi ki almışım diyebilirsiniz fakat çok çok güzel bir kitap diyemezsiniz . Ama aldığınıza asla pişman olmazsınız