·198 syf.····Okunma: 30 Haziran 2018 14:56 Okurken ağlamaktan kendimi alamadığım,
İnsanın içine dokunan anlar, anıları barındıran,
Ne söylesem eksik kalacağını bildiğim, okurken çok hüzünlendiğim tekrar tekrar okumak istediğim kitap. Peygamberimiz'i çok daha fazla sevebilmek, imanımızı daha da güçlendirmek,
"Ya Rabbi! Kalbimi Resulü'nun sevgisi ile doldur." Diyen Nesibe Validemizin duasını dilimizden eksik etmemek umudu ile.
Sahabeler kadar olamasak da inşaAllah onları örnek alabiliriz. Onların yolundan az da olsa gidebiliriz, Efendimiz'i daha çok sevip "Kişi sevdiği ile beraberdir." Sözünü biz de düğünümüz ilan edebiliriz inşaAllah.
Çok çok tavsiyemdir.
Yazarından da Allah razı olsun.
Selametle.