Daha önce yazarın 'BERLİNLİ APARTMANI've 'ŞEYTAN DİSKO'kitaplarını okumuş birisi olarak bu kitabını biraz vasat buldum.Berlinli Apartmanı gibi bir apartmanda geçen Siyah Orkide de karşılaştırma yapmama sebep oldu.Diğer kitapları daha heyecanlı ve korkutucuyken bu kitabı daha tek düze ve durağandı.Yine de bir günde okudum.Ağır kitaplarınızın arasına sıkıştırabileceğiniz sizi sıkmayacak bir kitap
korku gerilim severlere tavsiye ediyorum