·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2018 09:48 Kitap tam bir gençlik romanıydı. Adından ve kapağından da anlaşılacağı üzere fantastik bir kitap. Yatılı yurtta kalan arkadaşların hikayesi. Arkadaşını korumak için, aynı hatayı bir daha yapmamak için çırpınan bir kızın hikayesi. Gayet güzel ve çerezlik bir kitaptı doğrusu. Kafamı gayet dağıttı ki bunun yanında çok da merak ettiren bir kitaptı. Boş bulunduğunuz bir an alıp okuyabileceğiniz bir kitap.