8/10
·334 syf.··
Beğendi
·
2018 58. kitabı
Ağladım ama annem oda da olmasaydı salya sümük ağlardım. Çok iyiydi beee. Sonlarda gözyaşlarımı tutmak imkansız hale geldi. Çok sevdim. Boğazım düğümlendi resmen. Final inanılmaz bir finaldi. Tahmin etmeyeceğim şeyler de oldu. Ama vicdan işte ..... Okuyun okutun bu seriyi
Gece YıldızıMarie Lu · Pegasus Yayınları · 20172,241 okunma
·
186 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Benim sinirim bozuldu kitabın sonuna çok pis ağladım ve kolay kolay ağlamam hala inanamıyorum belkide inanmak istemiyorum onun öldüğüne kendime o kadar çok benziyordu ki farklı bir evrendeki kopyam gibiydi adelina ve kitabın sonuna gelince o nefes alamayan kişi ben mişim gibi hissettim...
Bişey sormak istiyorum sonunda adeline sadece yıldız mı oluyo yoksa her gece yeryüzüne iniyor mu afsuninin yanına
Fae
Gönderi Sahibi
Sadece bir yıldız oldu maalesef