Olayları geriye doğru anlatan kitap ve filmlerden her zaman hoşlanmışımdır. Bu hikayede de her bölümde bir gün öncesini anlatıyor, ama tek farkı bu sefer hoşlanmadım. Sonunu merak ederek ilerledim desem yalan olur, çünkü zaten kitabın ortasına bile gelmeden katili tahmin etmiştim ve doğru çıktı. Gereksiz uzatmalar çoktu. Bana göre hafif bir kitap okudum diyebilirim. Üzgünüm beğenmedim.