·328 syf.····Okunma: 08 Temmuz 2018 14:09 Sanırım serinin en sıkıcı kitabıydı :(
Kitap lisenin başından beri aşık olduğu çocukla lise sonda kavuşan Isla' nın aşk hikayesini anlatıyor. Kitabın yarısından sonra, daha ne olabilir ki ? Diğer 140 sayfada o kadar ne yazmış olabilir ki diye düşünmedim değil. Ben bir çerezlik kitap okumak istemiştim fakat hiç okuyasım gelmedi. Serinin ilk 2 kitabı bundan çok daha güzeldi bence. Bu kitap beni çok tatmin etmedi fakat çerezlik kitap istiyorsanız serinin ilk kitabını kesinlikle tavsiye ederim. İyi okumalar :)