·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Temmuz 2018 01:00 Çocuk gözünden anlatılması ve yetişkinler sınıfında olarak yaptıklarımızı gözler önüne seriyor. Belki de çocukların iç dünyasında kelimelerin çıkmasına hiç izin vermiyor oluşumuz. İzin verdiğimiz de bizim yaşamlarımıza ne kadar ters düşerse o kadar tepki veriyoruz.