5/10
·424 syf.··
2018 3. kitabı
·
141 günde okudu
·
Okunma: 28 Temmuz 2018 03:24
Kitap roman tadında sürükleyici gitmiyor. Çünkü parça parça hikayelerden oluşuyor. Bu yüzden bitirmesi zor bir kitap oldu benim için. Yine de içerisinde insanın öğretmenlik yapma arzusunu kabartacak güzel anılar vardı.
Kelebeğin RüyasıKolektif · Eğitim-Bir-Sen Yayınları · 20201,571 okunma
·
30 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Niyazi Fidan
Gönderi Sahibi
Parça parça okuyordum hocam. 😂 çoktandır açmıyordum hem bu mecrayı. Arada okuduğum başka kitaplarda vardı elbet. 😊 En son okuyorum diye işaretlediğimi görünce değiştireyim dedim durumu 😋
141 gün çok erken bitmiş hocam 😊