Uzun zamandır böyle muhteşem bir kitap okumamıştım. Bu kadar zaman kitaplığımda beklettiğim için çok pişman oldum. Soluksuz başlayıp öyle devam eden nadir kitaplardan birisi. Kafamda deli sorularla, gerilerek, ürpererek ve şaşırarak ilerledi sayfalar. Nefesimi tuttuğum anlar çok oldu. Victor ile birlikte aynı heyecanı, korkuyu, şaşkınlığı yaşattı bana yazar. Tempo bir an bile düşmedi. Hele son sayfalardaki şaşkınlığımı anlatamam. Kaç kere resmen tokat yedim o derece. Sağ gösterip sol bu kadar mı vurulur. Tam olay çözüldü derken ‘yok artık’ dedim. Ve bir kere daha çözüldü derken yine ‘yoookk artık’ dedim. Psikolojik gerilim severlere mutlaka tavsiye ediyorum.