Uygun zaman bulursam ve moda girebilirsem yapmaya çalışırım. :) Ama okumanı tavsiye ederim canım. Çok farklı bir kitaptı ve kurguydu. Hele sonu baya sürükleyiciydi. Merakla bekledim ne olacak diye. Ayrıca günümüzün iletişim sorunları üzerine de güzel tespitler var.