·220 syf.····Okunma: 01 Ağustos 2018 18:01 Konunun güzelliği ile kitabın yarısına kadar gelip de sonunu çok zor getirdiğim bir kitaptı. İnsan yüzünün sadece bir yüz olmadığını ancak yüzünü kaybedince anlayan bir adamın kendisine yüz aramasıyla yüzün gerçek anlamını bizlere felsefeyi de içine katarak okura aktarmış yazar. Ben bu tür kitapları zor okuyorum yine böyle oldu. Yazıldığı yıllar da göz önüne alınırsa enfes orijinal bir konusu var kitabın. 1966 yapımı filmini de izlerseniz zaten ne anlatmak istediğimi anlayacaksınız. "yüzümüz ruhumuzun dünyaya açılan kapısıdır" bu kitabı en iyi anlatan cümledir.